jävla snö fan !!

God morgon !!!

igår la vi oss vid 01:00...sista gången jag kika på mobilen var vid 01:30...så vi somna väl kring 02:00..
vaknade vid 10:30..men låg kvar till kvart i elva..upp och duscha..klädde på mig..ut med hundarna..jävlar vad snö det har kommit..skorna försvann under snön när ja var ut..usch vill inte ha snö..snöar lite nu med..hur mycket ska det komma egentligen ?.....

ja älskling hade vaknat när ja kom in me hundarna..vi käkade frulle..o nu sitter jag här och skriver =)
babe ska snart ut och skotta en jävla massa snö..så vi kommer fram med bilen sen när vi far hem till mamma & pappa..
skulle behöva dammsugas åxo..få se om jag orkar göra det snart eller om jag gör det när vi vart hos mamma & pappa..

Nää men jag skriver senare igen...

Ha en bra dag så länge...

Åhh imorn ska jag klippa mig...roligt värre..längtar =)
mamma ska in till skbg imorn med jossan för jossan ska på undersökning hos tandläkaren så jag åker med dom sen..skönt å slippa buss =) hih..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0