jävla fan ...blir tokig...

Helvete vad arg jag blir på äckel blogg.se....strular hela jävla tiden...har försökt att logga in länge...äntligen kom jag in...

vi var till fagersta och handla lite...väl hemma så laga vi mat..vart hur gott som helst !!!
vi har kikat på arga snickaren..nu kollar älskling på svenska motorklassiker på tv4+

21:55 ska jag se på dirty sexy money...den slutar 22:50..då ska jag lägga mig..sen upp vid 09:00...och ta 10:25 bussen hem till mamma...

nu vet ni hur det ligger till....

ahh just jag jag har storstädat idag..dammsugit,skurat,dammtorkat,vik in tvätt,tömt diskmaskinen,städat toan..tvättat badkaret ordenkligt...det behövs ibland det med =)
och plockat osv osv.....puuhh :)

vi kanske hörs senare..om inte ha en trevlig kväll !!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0