jag är störd haha...

Hej !!!!

Ja jag är störd..trodde helt seriöst att jag hade bloggat imorse..helt 100 på det..men var tvungen och kolla nyss och ser att jag inte alls gjort det..haha...ja så dåligt minne har man...haha..

vaknade vid 09:30...av att jag var mega kissnödig (som vanligt haha)....
ut med hundarna..gav dom mat..duschde och käkade frulle..älskling gick upp vid 10:30...natten hade inte gått bra..han hade sovit dåligt och vaknat till & från hela tiden...stackaren...vad ska man göra att han sover en hel natt på helgerna ?inget tycks hjälpa....

jag är så fruktansvärt trött....är det hela tiden..jag som hade tänkt att städa idag men jag orkar verkligen inte det..helt sluuut..men så skitigt är det inte heller så :) bara jag som tycker om att städa ofta...

har legat i soffan och vart dödstrött...blir väl en seg & trött dag idag...

vi ska se på en film senare...en perfekt dag att se på film på =) när man är så trött och orkar inte göra nått...

Vi hörs lite senare !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0