imorgon åker vi =)

God morgon torsdag,...alarmet ringde som vanligt vid 07:45..messade mamma att jag var vaken och att jag ringer henne sen...duschade...klädde på mig...fönade håret och fixa det....käkade frukost nyss...
det snöar liite grann ute...orka med mer snö..det räcker för fan...vill ju ha vår....åh vad underbart....

imorgon åker vi...alltså jag,älskling,pappa och josefin på kryssning =) det ska bli så kul så...så idag ska jag tvätta alla kläder som ska med på resan....ska fixa iordning all hö idag...inför helgen...puh det blir massor =) haha...

hur ska jag klara mig utan dator i helgen ? ingen bloggande..herregud...katastrof ju haha...men vi far imorn o kommer hem på söndag em...så det ska nog gå:)

Nej nu ska jag ringa mamma...

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0