hemma igen från kryssningen !

Hej !!! såg att jag haft flera flera besökare under helgen fast jag inte bloggat nått..då måste ni saknat mig va ? haha...

det var jätte trevligt på kryssningen...maten var god..frukosten var god...ja vi hade det jätte trevligt...
vi hade ju en heldag i helsingfors...vi tog en buss som guida oss runt över allt..tog typ 2 timmar..har åkt den förut men kristoffer har ju inte det så vi åkte allihop..det var kul..efter det gick vi runt lite här & där..sen tillbax till båten...
handlat massa på taxfree...bubblat och massa massa mer...kristoffer & pappa spelade på massa spelautomater =)
ja med andra ord så var den en lyckad resa...borta bra men hemma bäst..så är det ju :)

vi var i köping vid 12 tiden..mamma stog där och väntade....vi alla åkte..hem till mams & paps..
packa över alla våra grejer till bilen..käkade lite mat hos mams & paps...mockade och så tog vi med kita & shira hem...

väl hemma så in med alla grejer och hundar...kristoffer fick ploga vägen upp hit för den var en jävla snövall där nere..typiskt..

duschade...starta en maskin med våra kläder vi haft under resan...starta diskmaskinen...
dammsugit och skurat har jag åxo gjort..så mkt blod på golvet..(hundarna löper)
hängde upp tvätten när det var klart...nu sitter jag här..helt slut..är så galet trött...så bli så jävla underbart att få sova i våran älskade säng =) längtar till kvällen haha...

älskling ligger och sover just nu..sovit några timmar redan..han börjar ju jobba vid 21...

köpte en parfym från taxfree..luktar så gott så ! dyr var den med..men det är äkta kvalite ialf =)
köpte massa godis..dricka...och en "hundpåse" med olika ben och en boll med snöre..tänkte att ja måste köpa den till hundarna =)
och så köpte ja hårspray =)

nu orkar jag inte skriva mer....får kramp snart haha..

hörs snart igen !

är döö hungrig..ingenting har vi knappt hemma..och babe sover..får glatt vänta tills han vaknar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0