Greys anatomy !

Hej !!!!

Är hemma nu....åkte ju med 09:25 bussen hem till mams..mamma hämta upp mej vid busshålls plasten..sen åkte vi på en gång mot köping..handlade mat där....besökte H&M och lindex...hitta en bikini överdel..kanon då kan jag bada på båten =)
samt en bh...perfa!

mamma & jag käka på kina resturangen vid big inn..mums =) gött var det....så kom susanna efter ett tag så for vi alla hemåt...väl hos mams..bärde in alla mat kassar...tog ut wilma & hugo en sväng..gav pållarna hö...mockade boxarna,lösdriften och packa massa hö..fixa vatten hinkarna osv osv...

tog 15:12 bussen hem..men bussen var fleeera minuter sen...som vanligt !

så jag var hemma halv fyra...älskling vaknade vid 15:00 tiden...vilken tajming typ :)

babe ska ta en promenad med hundarna om en stund så då ska jag passa på att skura bort alla blodfläckar..nu löper både kita & shira...hmmm..dubbelt så mycket blod på golven =)...

idag är det ÄNTLIGEN premiär för GREYS ANATOMY !! 21:00..vad jag väntat på denna dag..herregud =) är helt lycklig nu hahaha....

vi hörs !!

slänger in en bild på greys anatomy =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0