grattis jossan....


God morgon !!

Vaknade kring halv tio idag..låg kvar en liten stund sen gjorde jag mina vanliga morgon rutiner =) dvs duscha,klä på sig,käka frulle,ut med hundarna och ge dom mat....

Älskling sover fortfarande..få se hur han har sovit i natt...alltså om han sovit bra hela natten eller om han legat o vridit och vänt sig...

solen sken när jag var ut med hundarna..underbart..men nu är den dock borta...hoppas den dyker upp snart igen =)

Grattis josefin min bästa syster !!! eller idag fyller hon inte år..det är imorn hon fyller år..men idag firas hon ! så jag skriver grattis lillesyrran =) vi kommer sen med paket till dig :)

Bloggar senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0