Godmorgon Lördag..

God dag kanske man ska säga nu...

natten gick rätt så bra..eftersom jag tog en alvedon så pass sent igår...
vaknade först vid 08:00..men låg kvar och somna om...vaknade vid 10 tiden..älskling klev upp då o duscha å ut med hundarna..jag låg kvar..hade ingen ork i kroppen..orkade inte ens gå upp ur sängen...så jag låg kvar en halvtimma..sen tvinga jag upp mig själv..

vad det är jobbigt att duscha..när man är sjuk..till och med det är jobbigt..o att klä på sig är lika jobbigt...
inte alls kul.....

solen tittade fram tidigare imorse..men nu har det gömt sig..tittar fram lite då & då...

sitter å dricker halvavslagen cola just nu..sista som vart kvar från igår..men sånt får man göra när man är sjuk & har feber =)
alltså dricka cola direkt när man vaknat typ haha..enda positiva med att vara sjuk..dricka cola i mängder =)
hostan är kvar fortfarande..ibland känns det som om tarmarna är på väg upp när man hostar..(okej inte riktigt men känns som det )

Nä vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0