Godmorgon fredag

God morgon..sovit skit dåligt i natt :( har frusit som fan...och svettas som en kossa..så har det vart hela natten...gaahh !
vaknade vid 08:00..men låg kvar till 08:30..upp o ut med hundarna på en gång..när dom gjort sitt så hem igen..gav dom käk...duschade sen..klädde på mig..käka frulle..ska strax ringa tommy..för att säga när han ska komma med nova :)
sen ska jag ringa mamma en sväng..satan har bara 2 kr kvar på mobilen..kul..eller inte....

underbart väder ute..strålande sol....åhh vad underbart !!!!! man blir så glad när man vaknar å ser att solen lyser...

Nää nu ska jag ringa !!


vi hörs! kommer inte blogga nått förns jag kommer hem..vilket är på em/kvällen..så ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0