det närmar sig med storm steg...

god kväll...sitter och tittar på ett gammalt avsnitt av greys anatomy..kan inte få nog av den serien hahah =)
såg på reklamen nyss att desperate housewives har premiär den 3 mars...uhh härligt....

ska snart duscha..sen starta en maskin med kläder...ev torktummla det för att vara säker på att det är torrt imorn bitti...
babe ska handla åxo snart..han ska köpa svarta sopsäckar så jag kan packa resten av höt imorn =)

bad även pappa ta in hästarna imorn innan vi kommer..ska ju lägga på dom täcken osv...så dom står inne redan när jag kommer..

och hund pluttarna ska vara hos mamma hela helgen...åh vad vi kommer sakna dom..kommer säkert messa mami hela tiden och fråga och så..hahha..hur dom mår osv =) vi är knappt ifrån hundarna nånting så det känns konstigt att vara utan dom i helgen..men dom har det bra hos mami det vet jag....
våra bebisar ju :)

Nepps nu ska jag se klart på greys sen börja dona..ska ju även packa väskan redan ikväll så den är klar...så har man en sak mindre att göra imorgon bitti...

Vi hörs snart igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0