bara 3 dagar kvar !!!

God morgon !!

Alarmet ringde vid 08:45..men jag minns inte ens att den ringde..jag bara studsa upp =) haha...messa mamma att jag var vaken...
Upp och duscha,klädde på mig..fixa fejan...käkade frukost,,,det snöar ute..hur mycket snö ska det komma egentligen ? typ rekord eller...suuck....

Älskling hade glömt att skriva en lapp om hundarna..så nu vet jag inte om dom gjort sitt eller ej..så jag får ta en sväng med dom på vägen för säkerhetens skull :)

ska ju ta 10:25 bussen..och mamma ska komma och möta mig med hugo =) skönt med sällskap så trist att gå själv den långa biten...

Ja nu är det bara 3 dagar kvar tills vi åker på kryssning..längtar...men mycket ska fixas innan vi far..eller på fredagen ska jag fixa iordning all hö till hästarna och kraft...det är inte bara å åka heller :)
så dom bara kan ge det till dom..så dom slipper mäta upp hö och så =)

Nä nu ska jag fixa håret sen ut med hundarna !

Vi hörs!! Ha en trevlig dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0