är melodifestivalen ett skämt ?

Ja är melodifestivalen ett skämt ? fyfan ingen bra..eller ingen man kännde att det här var en bra låt..urk nej! blir bara sämre och sämre..rena skämtet ju....

vi sitter och glor på eurosport just nu...få se när det blir sängen för oss...om en stund skulle jag kunna tro..är rätt trött nu...
få se hur man mår imorn...om man är lite bättre eller sämre eller om man mår likadant som nu...

mami fyllde på min mob tidigare ikväll...underbart =)  taack mami <3

hoppas på fint väder imorn med..inte för att det spelar så stor roll för mig..jag är ju inte ute och drar värsta lång rundan med hundarna...har tyvärr ingen ork med det nu när jag är sjuk..och kristoffer börjar må bättre nu..skönt att en av oss snart har ork å lust att gå en längre sväng med hundarna....men hundarna dör ju inte av att ha tagit det lugnt drygt en vecka heller...

bloggar imorn när jag vaknat till liv...

Ha en trevlig kväll !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0