äntligen !!!

God kväll...


herregud vad trött jag är..helt galet trött..
åkte ju hem till mamma imorse..väl där så satt jag inne nån timme för jag var helt slut..sen åt vi mat...
sen fick wilma & hugo vara ute medans jag mocka boxarna, och lösdriften ,fyllde vatten hinkarna och packa kväll och morgon hö osv osv...
sen in och slappa...vart så jävla trött hela dan...

tog 15:12 bussen..men bussen kom inte i tid så klart..som vanligt...var hemma vid halv fyra typ..då ringde älskling precis att han vaknat =) då var ja nästan vid dörren :) vilken tajming..

duschade och så....

nu sitter ja och tittar på las vegas..sen unga mödrar...och vid 20:00 bygglov..

såg att den 18:e börjar ÄLSKADE GREYS ANATOMY igen !!!!! åhh nästa onsdag..läängtar =)

få se när desperate börjar igen..borde börja det med snart...

nää vi höres senare !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0