23:37

Ja nu är klockan 23:37...ska lägga min strax...börjar bli lite sömnig =)
sova ut imorn..härligt värre..blir en slapp dag imorn...

just ja prata med mamma tidigare ikväll och så kom vi in på klippning..för jossan ska klippa sig imorn..och susanna ska klippa sig på måndag..då vart ja ju avundsjuk haha..så jag ska klippa mig åxo på måndag..samma tid som susanna..samma frissa..men olika som klipper så klart =) vi har tid klockan 13:00 på måndag ! fan vad det ska blir skööönt att klippa sig...underbart....tack världens bästa mami <3 =)
man klarar sig inte utan sina föräldrar..så är det bara :) hihih.........

Nej nu ska jag borsta tänderna och sen sussa....

bloggar imorn när jag vaknat till liv...

God natt allesammans !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0