21:48

God kväll...nu har vi precis kikat på såld på hus på tv4 +....innan det tittade vid på bygglov på 4:an...
är så jädrans trött nu...har ju storstädat och efter det så gick vi en låång promenad..så nu är jag helt slut i kroppen...
ska bli härligt att lägga sig sen =) åhh älskar att sova..det är höjdpunkten hahaha...nejdå men älskar våran säng..och gosa ner i sängen bland täcken och kuddarna...härligt värre...

imorgon ska jag upp 09:00...ska ta 10:25 bussen hem till mamma...sen tar jag en buss hem när jag är klar och så där =)
och på torsdag tror ja att jag & mamma ska till v-ås en sväng..allid lika kul att åka dit med mamma då kan man lägga ner nått i vagnen/korgen..och få det hahaha=) det är bra :)

Nej men ska vara vaken en stund till sen sussa..

vi hörs imorgon igen !!

Ha en trevlig kväll !!!

Sibel jag tänker på dej jämt..du finns i min näthinna hela tiden! våran älskade prinsessa !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0