20:55

Hej !!

nu har han åkt till jobbet..ja sitter och kikar på tv lite halft =)
trollkarens hemligheter början 21:00..det ska jag se på..sen efter det ska jag lägga mig så jag orkar upp imorn =)
ska upp vid 09:00....så kommer mamma & jossan vid 10:00...ska följa med när lillesyrran ska på undersökning vid tandläkaren..sen far vi hem till mams....ska mocka och dona och greja...och vid 13:00 har jag klipp tid vid frissan i köping..åh vad skönt och kul det ska bli att klippa sig..var så lääänge sen sist nu...fast det inte blir nått radikalt så känner man sig så mycket frächare med nyklippt hår...

åkte mot mams & paps på em...eller först till kolsva..för babe skulle tanka bilen för macken här hade slut på v-power..
sen hem till mams & paps..hade kommit en massa snö där med :) men vi har massa mer snö här..konstigt att det kan skilja så mkt...

mockade boxarna o lösdriften...bad pappa ställa trakorn vid lösdriften typ så jag kunde tömma kärran i skopan..för annars hade jag behövt gå flera vändor till gödselstacken..men det orkar inte ja med såå mycket snö..puuhh..man kommer knappt fram...så det gick smidigt att mocka och så =)
sen packa jag kvälls höt..la in det i boxarna för pållarna får komma in ikväll i boxarna och sussa...sen fixa ja morgon hö osv..in och käka mat o så...

wilma var ute och lekte under tiden =) sötisen...
sen var kita & hugo ute å busa i hagen..sprang som tokar..alltid lika kul tycker dom =) hihi..
shira lunka bara runt i hagen hehe..

och vid 17 tiden typ, for vi hemåt....

sen har kvällen rullat på snabbt...

ja men vi hörs..bloggar en snabbis senare kanske..

om inte så ha en bra kväll...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0