20:21

God kväll...vi sitter och tittar på lets dance...

väckte ju älskling vid 11:00...(stackare hihi) men det var han som ville att jag skulle göra det...efter ett tag kom han upp..trött som tusan..men dusch och frukost vakna han till lite =)
vid 13 åkte vi hem till mamma & pappa..vi tog med hundarna...tommy var där ...för theodor & nova ska sova över där tills imorn..ja så vi gick in och snacka shit...lekte massa med theo o nova...fasters ögonstenar <3

käkade och satt och prata och lekte massa massa med barnen..=)
sen gick jag,kristoffer,jossan och nova ut..jag tog in pållarna..dom fick hö inne...mockade...wilma fick vara ute och springa runt och leka under tiden =)
sen när hon busat klart så tog ja ut kita & hugo...åh vilken fart dom två hade..haha...yber fart..sprang runt och tokbusa...

ja sen fick shira komma ut med....packade kvälls & morgon hö...gav kvälls kraft...

medans jag greja i stallet så lekte jossan,kristoffer & nova ute i snön =)....
sen gick vi in...busade med theo o nova....alltid lika kul o leka med sötisana...

vid 17:00 åkte vi hemåt...pappa kom hem från jobbet lite innan...

fan vad mycket snö det har kommit..suuuuck !!!!!!

Vi hörs !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0