19:59

God kväll !!!!

Vi bastade för en liten stund sen..puuhh nu är man varm =) skönt var det...
jag är så trött så ögona svider o huvudet känns lika tungt som ett bowling klot...

vi åkte hem till mamma & pappa vid halv två tiden...väl där framme så var mammas vännina där...å mormor & morfar..
gav jossan våra presenter =) hon öpnna och vart glad...vi köpte 2 filmer till henne..och hon hade inte sett dom..ännu bättre =)
hon sa förut att hon ville ha filmer...så nu har hon 2 å kika på...

Käkade lasange :) tur att dom hade mat...annars skulle jag ha mått illa om jag skulle ha käkat tårta å sånt på tom mage...
sen vart det dax för den goda tårtan och massa kex o bakelser,och godis =) mums....

cassandra kom åxo..(jossans kompis)......även tommy & anna och barnen kom....jari & patricia kunde inte komma för doms ena barn var sjuk....

var där några timmar..sen for vi hem....lagade mat...å så basta vi för en stund sen..nu sitter jag här =)

imorgon ska jag bara vara hemma...måste vila upp mig en dag :) tur att pappa jobbar i hallsta nu så jag kan göra så här...det varar ett tag ialf..får ta vara på det =) hehe...tur att man har världens bästa familj =)

åh på fredag åker jag,älskling,josefin och pappa på kryssning =) kommer hem på söndag...trevligt värre...
länge sen vi var iväg på kryssning..så det ska bli så härligt !!!! å maten där..herrejesus vad jag dregglar när jag bara tänker på det haha...galet gott !!!!!!!

Nej men vi hörs lite senare..

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0