19:49

God kväll....nu har vi ätit precis..älskling ville ha nudlar så han åt det =) jag värme en färdigrätt i micron...snabbt och gott haha.....
klockan 20:00 ska vi se på arga snickaren på kanal 5..sen 21:00 greys anatomy...22:00 dirty sexy money =) vilken bra tv kväll:)

så jag ska lägga mig 23 tiden...iofs så gjorde jag det igår med...tar nog samma morgon buss hem till mams...göra det jag ska..för sen ska jag hem..tvätta massa kläder inför resan..packa osv osv..spännande ;)

har precis bäddat klart i sängen..blir myyyys att lägga sig när det är rena lakan och allt..underbart!
ska ta och hänga upp påslakanen som jag tvätta tidigare ikväll..sen ska överkastet tvättas..det är blod på den från hundarna..inte så frächt..så den ska tvättas nu ikväll...


men ska ringa mamma nu..vi hörs lite senare,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0