19:15

God kväll...sitter och glor på tv....helt öm i kroppen fortfarande...tog en alvedon för ett tag sen..fryser till och från med..suck vill inte bli sjuk..orkar inte...fan..
tommy ringde nyss åxo för han hade pratat med mamma..så tommy ska komma hit med nova imorn precis när jag ska till bussen....så åker ja å nova buss hem till mamma...ska mocka å så..sen åker vi till fagersta..o besöka jessica...sen ska mamma besiktiga bilen i fagersta med..sen när vi är klara där så åker mamma via skbg så lämnar hon av mig hemma..

hoppas jag inte är sämre imorn !!!
åh nu börjar jag bli varm i kroppen..så ja har feber...fan jävla arsel !!
måste komma ihåg att ta med en alvedon imorn....

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0