18:27

Hej !!

sorry men hade så brådis i morse så jag inte hann blogga...
mamma o jossan kom vid halv elva typ och hämta mig...vi åkte till ica...sen upp till tommy en sväng..hälsa på en snabbis..fick låna en snygg jacka av han..så nu slipper jag frysa =) tur att man har en snäll bror....

susanna var ju till läkarstation..tog typ en timma..sen när hon var klar så åkte vi...lämna av susanna hemma vid mamma.för hon orkade inte följa med..gav pållarna hö sen åkte ja,mamma,jossan till v-ås...handla på ica maxi...käka på donkan...besäkte graven på vägen hem..lilla pluttan <3

väl hemma hos mamma så mocka jag boxarna & lösdriften..packa hö..gav dom hö ute...fixa vatten hinkarna ...älskling kom med kita & shira..så dom fick busa och så..kita & hugo fick busa som vanligt =) även wilma busa ute...

sen for vi hem...här hemma så körde babe in massa ved i pannrummet och starta pannan..under tiden så laga jag mat..vart makaroner och fiskpinnar...lätt och göra och gott...=)

nu tvättar jag jackan ja lånar av tommy..för där det är lite vitt så var den skitig..tror den är klar..ska hänga upp den i pannrummet så den torkar snabbt...

sen ska jag slänga i kristoffers skitiga arbetskläder...

hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0