17:31

Så där ja...nu har jag precis skurat golven..nu är dom rena..men inte så länge till..älskling är ut med hundarna på en liten sväng så jag passa på att skura bort all blod...

Mamma o susanna och josefin kom och hämta upp mig efter 11 tiden...åkte till affärn och så..sen upp till anna & barnen..
sen satt mamma en stund ..så sen var det dax för mamma,anna och theo och åka...ja,susanna och jossan vart kvar med nova:) plocka ut ren disk från diskmaskin...o plocka i skitig osv..har nån städ syndrom..haha..om jag är hos mamma kan jag åxo börja städa och plocka :)

ja vid tjugo i tre kom dom hem..och tommy med från jobbet...

för mamma & anna och theo var hos läkaren i fagersta..men theo..för han har nå utslag så tommy & anna trodde att han inte tålde mjölk ..men det visade sig att han inte tål ägg...så nu får dom utesluta ägg från mat...så fick dom nå salva man ska smörja han med..skönt att veta vad utslagen var på hans kropp....

ja vi fikade och snackade...sen kom även kristoffer upp dit...nova frågade mig flera gånger om inte kristoffer skulle komma hahah..=)

drog hem därifrån vid halv fem...

älskling börjar bli sjuk åxo :( ont i halsen och så...stackaren <3 hjärtat mitt <3

Nää men vi hörs lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0