17:22

Hejsan !!!

sorry för dålig uppdatering...åkte ju hem till mamma imorse...satt och snacka med henne nån timma..sen gick jag ut  med wilma & hugo..sen fick hugo vara ute så fick han ett hunben..o wilma fick ett ben inne...mockade och packa massa hö...inför helgen...så mamma & susanna har det klart...då kan dom bara slänga ut höt till dom...
men säckarna tog slut..så vi måste köpa svarta sopsäckar haha..o packa mer hö i dom imorn...

ska även fixa kraften färdigt...men nu får dom bara en gång per dag under helgen..annars får dom två gånger..morgon & kväll men för att underlätta för mammi så får dom bara en gång per dag....

ska även slänga på dom täcken...om det blir snö storm eller skit kallt..bäst o lägga på täckerna..för ingen kan ju lägga på om det behövs...så jag lägger på fodrade regntäcken på dom...

ikväll ska det packas...och tvättas..ska tvätta kläder..ska göra det snart...babe värmer pannan nu så jag ska duscha..raka mig osv =)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0