16:35

Hej !
nu är jag hemma..eller jag kom för en stund sen..
åkte ju hem till mamma imorse...mockade o fixade som vanligt..tog av pållarna täcken för nu är det så fint väder..och så pass varmt ute...
fyllde på stora vatten tunnan i hagen åxo...wilma & hugo var ute medans jag grejade...
sen vid kvart över tre åkte jag,mamma,jossan till skinnsberg..till apoteket..köpte nässpray till älskling...o sen skulle josefin & mamma till tandläkaren..så jag satt med dom i väntrummet tills dom gick in sen gick jag hemåt..för jossan skulle dit för dom skulle dra ut nån tand..

och babe är sjukis....han sov till 14 tiden...

och jag har ont i skallen...och trött...eftersom jag var vaken så mycket i natt....

imorn ska jag nog med mamma till v-ås....handla lite och så....

nej men vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0