11:38

Hej !!!

Vaknade vid 10 tiden..låg kvar en liten stund..det var ju så varmt och skönt i sängen =) men jag var för kissnödig för att ligga o dra mig länge haha..typiskt...

upp på toa..duschade sen..klädde på mig..smorde ansiktet med mina produkter....
åt frukost....sen ut med hundarna..gick en liten sväng..väl inne igen så startade jag tvättmaskinen...

ska även tömma diskmaskinen snart.... sen lite senare ska jag dammsuga och skura..men det blir nog om några timmar så jag inte väcker älskling...

han skrev en lapp till mig som låg på köksbordet : ingen jävel bajsa..kita + anka = sant..sen hade han ritat kita & en anka..

Haha höll på och dö av skratt när jag läste den..för igår när jag inte var hemma så gick han en låååång promenad med hundarna så hade kita fått syn på ankor..vid vattnet..så dom flög och hade sig..hade vart skit många..och kita var helt kär i dom..hon ville inte gå där ifrån..hon ville bara titta på dom hur länge som helst..haha sötis !

så därför skrev han så på lappen om ni undra..var tvungen att förklara =) haha..

kul var det ialf med lappen :)

Nää nu ska jag hämta posten som kom precis hörde jag..sen tömma diskmaskin..

hörs lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0