09:53 tisdag

Godmorgon...vilken natt, vaknade utav att älskling kom hem i natt...hörde att han fråga om jag var vaken..o det var ja..eller jag vaknade när han kom..så klockan var 02:00...han hade feber och mådde piss..stackare..jag sa till han igår kväll att han skulle ringa o sjukanmäla sig men icke..så orkade han bara jobba 3 tim typ..han hade blivit helt yr och så..så inatt har han frysit som faan..o vart mega varm..till & från hela natten..så stackaren har feber!han ligger och sover just nu...

så tog det ett tag innan jag somna i natt...sen vaknade jag kring 07:00..kolla på mob..då hade pappa skickat meddelande..att han hade inte hunnit ge hästarna hö imorse innan han drog till jobbet för det hade vart så stressigt på morgonen..så jag ringde alla telefoner hem till mamma..till slut ringde jag josefins mob 2 gånger..då svarade mamma helt yrvaken =) sa hur läget var så hon skulle fixa det med en gång..tack mami :)

ja så somna ja om efter ett tag...o vaknade halv nio...klev upp o ut med hundarna med en gång...in sen o ge dom mat...duschde och käkade frulle.fönade håret och fixa mig...

prata en sväng med mamma nyss i tele...fint väder ute ! solen skiner o inte så kallt ute..perfekt !!!

Så natten har vart jobbig..vaknat flera flera gånger utav att älskling svettas & darrat osv osv..

Ja det var min natt/morgon =)

ska ta 10:25 bussen hem till mamma !!

Vi höres senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0