vilken hetta...20:03



Hej hej !!

20:03


gud vad dålig jag är på att uppdatera bloggen ....men idag har det vart full rulle så jag har inte hunnit helt enkelt...
vid 13 tiden åkte jag och älskling till köping...käka på kina först :) galet gott! sen så gick vi in och kika i vissa affärer...köpte födelsedags present åt tommy (min storebror)..han fyller ju år på söndag..hela 25 år blir han =)
var till jysk med älsklings data stol som pajade här om veckan..så den tog dom tillbax så fick han en likadan ny....

sen åkte vi hem till mamma & pappa...väl där så var dom ute...theo och nova var där..för tommy skjusade dit dom på dan så han kunde städa & greja hemma ...sen kom han och hämtade dom igen :)
pappa provade kristoffers nya bil =)
den är lika underbar om inte underbarare nu heheh =) såå jävla snygg & fin.....
var hos mami & papi nån timma...sen åkte vi hemåt igen...åkte förbi pållarna...dom stog och käka på :) pola verkar trivas bra med holly !! det känns kanon bra!!! men vi stanna inte till denna gång..utan körde förbi bara..får ta med en morots påse nästa gång vi åker där o stanna till där och gosa lite med min pola :)

SATAN vad varmt det är..svettig konstant....fyfan...fogarna gör ont och ryggen värker..o mina fötter värker,det känns som om fötterna ska brinna upp för fan....näää HATAR denna värme..ska bli tok varmt imorgon med...suuuuuuuuck !!!! det är en plåga för mig...denna värme alltså...

älskling har nyss klippt gräset...jag var nyss ute och hängde ut lite tvätt som jag tvättade nyss..(eller ja tvättmaskinen tvätta så klart haha)....innan det så torr moppa jag golven..jävlar vad hundhår och shit..och jag dammsög igår..helt jävla otroligt hur mycket hundarna fäller...

åhh vad jag är svettig....lääääängtar till hösten säger jag bara !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 dagar kvar till bf...bebis kom ut snart!!!! orkar snart inte vänta längre!!!!

Bloggar lite senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0