vi väntar på dig bebis....



Hejhej !!!

17:05


Nu är vi hemma igen....vi åkte hem till mamma & pappa och comp tidigare idag :)
vi käka mat där och efterrätt (glass och sånt gott hehe) ......vi var där några timmar sen for vi hem igen..
just ja på vägen dit hem till mams och paps så åkte vi förbi pållarna...tog med lite gott till dom..pola såg direkt att jag kom när jag ropa på henne så hon kom fram till mig och kika på mig nyfiket om jag hade med nått gott :) hehe..(tog med några knäckebröd skivor hemifrån)...det gillades :) så fick även holly lite oxå...annars blir han ju avundsjuk om bara pola får ju =)
stog o klia lite på pola och prata med henne..min älskade mys pålla !!!!! =)
sen när jag var klar så gick jag ut från hagen då lunka dom iväg och börja käka gräs =)

Åh vad jag har ont i ryggen....jag har inte gjort nått speciellt..inte lyft nått tungt eller så..har SKIT ont i ryggen ialf =( 
usch nu vill jag bara att förlossningen ska sätta igång..att det händer nått....men icke...hoppas verkligen att det sätter igång snart..orkar inte vänta längre..känns som om det är evigheter kvar fast det egentligen kan sätta igång när man minst anar ju..kan ju sätta igång när som helst..men nu känns det som om bebisen aldrig kommer att komma ut...
vad vi längtar & vääääntar !!!!!!! =) bebis kom ut nu !!!!!!! du är klar där inne ju =) hehe...

Jag funderar om jag skulle orka och dammsuga och ta in mattorna sen..har haft mattorna ute typ en vecka hehe...
ska ta och starta tvättmaskinen med massa kläder sen oxå....så ska det regna imorgon bitti..men ska bli fint på dan/em..så jag kan nog hänga ut tvätten sen ialf ute..inte hela världen om det blir blött eftersom att det ska bli fint på dan imorgon...så nångång lär det ju torka =)

Nä nu ska jag ta och starta tvättmaskinen....

Bloggar lite senare igen...

Kommentarer
Postat av: nathalie

hörru sötan, nu får det vara nog med städmanin! hihi. att du ens orkar med en stor bebis i magen. ;P hoppas lill*n kikar ut snart så man får se vad deet är för nå där inne. lite nyfiken :) PUSS

2009-08-11 @ 21:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0