Vi ska prova allt =)


Hejhej...

13:20


Nu har vi precis kommit hem från en låång promenad med hundarna..vi gick runt hela byn + lite till....fy vad jobbigt det var =)
men skönt på ett sett ialf...hade massa värkar när jag gick..helvete vad ont det gjorde men jag gick på ialf...
vi ska på en lång promenad senare igen :) allt för att testa om det hjälper på traven hehe..har läst lite på nätet om att "sätta" igång förlossningen..folk skriver att promenader hjälper och att ha sex...hoho..så vi får ta till alla metoder för att se om det hjälper helt enkelt =)
en vän till mig hon hade gått en lång promenad och sen nuppat och vattnet och allt hade startat samma dag fast senare =) så vem vet det kanske hjälper =)
värt att prova ialf hehehe.....

potatisarna är på plattan så det blir kokt potatis korv och brunsås..(mammas specialitet) hehe...

Sen ska jag tvätta lite kläder..(eller ja tvättmaskinen ska tvätta)....måste ju ha rena kläder vem vet när förlossningen sätter igång då lär man ha rena kläder med sig till bb ju =)

Nää bloggar lite senare !

Kommentarer
Postat av: Jenna

vad duktig du är som orkar gå :) såg tungt ut.. hehe hoppas bebisen kommer ut snart då! Camilla grejade i trädgården & sen gick vi promenix & då satte allt igång :P hehe

2009-08-15 @ 17:28:17
URL: http://jjeennnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0