Vi har världens snyggaste bil:)


Hej hej !!!

22:38


Älskling kom hem för ett tag sen....gud vilken läcker bil han köpt =) galet fin !!!
älskling tog mig på en åk tur runt här i byn...satans skön att sitta i .......verkligen ett lyckat köp.....
bebisen vart hur vild som helst i magen när vi åkte i den hehe =)

Nu ska älskling duscha sen ska vi lägga oss..är helt slut...det är han med..vart en lååång dag för han....
imorgon tror jag att vi åker till mamma en sväng och visar upp skönheten :) hihih...så hon blir avundsjuk haha :) för det kommer hon att bli det vet jag hehe =)

alltså det är idiot varmt inne & ute....så jävla vidrigt varmt...HATAR denna jävla värme...och alla dessa psyk mygg..blir tokig !!!!!

Nää tacka jag vet våran ac i sovrummet.....skulle aldrig kunna sova utan den...

Bloggar imorgon när jag vaknat & så...


Kommentarer
Postat av: Jenna

Såg er i fina bilen idag :)

2009-08-06 @ 21:50:13
URL: http://jjeennnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0