Vi hade en trevlig kväll hos bror min !


God kväll !!!

22:28


Nu är vi hemma igen :)

efter 17 tiden kom susanna & jossan och hämtade upp oss här hemma...åkte till tommy och comp...micke och henke var redan där :)
sen efter ett tag börja vi att grilla....gud vad gott det var med grillat mums !!!!!!!!!
så lekte tommy,micke,kristoffer och henke med bollen haha...galningar =) josefin bada en massa i poolen :)
sen bada alla i poolen hahaha :) massa vatten stänkte bort från poolen....eller jag,susanna o anna bada inte :) men dom andra gjorde det...ja timmarna rulla på och vi alla hade trevligt...vid 22:00 tiden åkte vi hem..susanna och josefin skjusa hem mig och kristoffer sen åkte susanna & jossan hemåt...

är bra trött nu....ryggen värker...bebisen har vart skit vild nu på kvällen =) älskade knodd......

nää det blir sängen snart för oss.....bloggar imorgon när jag vaknat & så...

Just ja jag och kristoffer gav våran present till tommy idag =) kunde inte vänta tills imorgon hehe..
han fick ett par fina kallingar & strumpor och en skoda tröja av oss hehe..han vart sååå glad så !!!! :) vi kom inte på nått annat..det är ju tanken som räknas så :)

Nää ha en trevlig kväll !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0