vart hos barnmorskan..allt var bra med bebisen & mig =)



God eftermiddag !!!!!


17:41


Nu är jag äntligen hemma :) har vart det en liten stund.....jag,mamma och susanna åkte till fagersta kring 15 tiden..väl där så käka vi glass o så.....hade till till bm 16:00 men fick komma in tidigare....väl där så prata vi lite...(mamma & susanna var med in)....sen mätte hon bebben...och lyssna på hjärtljudet...tog blodtryck på mig,fick kissa i en mugg och det var bra osv..mitt blodtryck var lite för högt men ingen fara sa hon !!!
ja och så boka hon in en tid till mig igen..på måndag ska jag till bm igen..fast då till min ordinarie barnmorska här i skbg...
så på måndag vid 14 tiden ska jag till bm igen..sen blir det nog bm på fredag igen..(lördag har jag bf) alltså nästa lördag :)

jaja när vi var klara hos bm så åkte vi till affärn o handla lite..köpte med en käk...som bara ska in i micron..orkar inte laga mat..är helt helt slut !!!!!!!!! gick ju upp så tidigt idag......

sen så skjusa mamma hem mig..så åkte hon hem till sig.....
prata precis med älskling..han tror att han är hemma vid 20:30 typ...3 timmar kvar tills jag får se min älskling igen..och nya bilen :) spännande.....

Nä ska kika runt lite sen ska jag äta..är bra hungrig !!!!

Bloggar lite senare igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0