v.40+1......värk inatt....



God morgon....jag lever än :)

11:29


Vi la oss rätt sent igår...hade bra många värkar efter att jag bloggade sista gången igår kväll...gjorde såå ont..kändes som om ungen skulle trycka sig ut ur muffen..haha...vart typ lite rädd faktiskt för att det gjorde så ont...
vaknade vid 01:47 på natten utav att jag fick en värk...ohh vad ont det gjorde..var tvungen att kliva upp för det gjorde så ont,,,sen efter ett tag så släppte det då gick jag och la mig igen...vaknade efter 10 tiden imorse..var mega trött men såå jävla pissnödig och hungrig haha...så jag klev upp och klädde på mig..gick på toa och sen ut med hundarna...rasta dom...kände av en mildare värk ute när jag gick med hundarna..sen in och gav dom mat..åt frukost osv...
prata med mamma nyss oxå..mamma stackaren är sjuk..hon har jätte ont i halsen och ev feber....usch är inte alls avis !
och denna vecka har hon många måsten..så typiskt att bli sjuk då ....och få se om bebben vill komma ut nån dag här snart då ska ju våra hundar till henne...då får hon extra jobb haha..nä men det klara hon galant fast hon är sjuk !!!
en riktig stål morsa :)

Aj nu har jag galet ont i ryggen oxå =(

Ska ta och duscha snart..nu ska jag bädda sängen & greja lite...

bloggar senare igen så klart !

ohh nej idag börjar älskling att jobba igen =( trist när vardagen kommer ikapp..men men sånt är ju livet !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0