4 dagar kvar till bf ! storstädat !



Hej !!

20:36


 har dammsugit hela huset...skakat mattorna och så tog jag in dom och la dom på sina platser i huset =)
så har jag även hängt ut massa tvätt på torkvindan...
tog bort alla sängkläder och la dit våra nya snygga sängkläder vi köpte igår..tvättade ju dom imorse =)
så det blir härligt att lägga sig ikväll i rena nya sängkläder !!!!

så nu är jag bra slut kan jag lova er..jag som hade så galet ont i ryggen redan innan...men men....
tommy är här i garaget hos oss och grejar med bilen....älskling är där och hjälper till med det tommy nu gör =)

vart litet upphåll här,för kristoffer & tommy kom in för ett tag sen och älskling skulle kolla nått på min dator så vi vart sittandes här inne och prata lite :) men nu är dom ute igen i garaget...

har helvetes ont i ryggen :( och trött som en tok !!! usch =(

Nää bloggar senare igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0