God natt fredag...



God kväll...

22:40


Enya ligger och sover här brevid mig i soffan :) och även kristoffer ligger och sussar här i soffan =)
tänkte att jag skulle vara vaken en stund till,för enya ska väl äta snart..vill inte lägga mig nu för då vaknar hon ändå säkert om en stund och vill äta...så jag tänkte vänta tills hon ätit och sen ska vi alla gå och lägga oss...
är bra trött nu..imorgon ska jag tamme fan sova på dan så jag orkar..är helt slut nu...har bara vilat små stunder idag..men det hjälper inte..en eller två timmar gör mycket om man sover på dan..då har man nya krafter igen....

regnar som fan ute...ska vänta lite sen ska hundarna ut och kvälls pinka....

just ja mormors syster har skickat oss 500 kr :) vadå snäll hon är !!!!!!! eller hon skickade 50 euro ...o det är ju 500 kr...
super snällt ju =)

imorgon ska mamma komma förbi hit kring 9-10 tiden..för att lämna det mormors syster skickat..för hon skickade det till mamma :) för hon visste inte adressen hit till oss.....
men mami skulle messa mig när hon åker hemifrån så får vi se om vi är vakna o så..

vart en lite pause i skrivandet....enya vaknade och nu äter hon :) så nu snart jag rasta hundarna och sen ska vi sova !

Ha en bra fredags kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0