allt känns bättre nu !!


22:05

Fick  ett mess av åsa tidigare i kväll...(som har min pola på foder)
hon skrev så här : Åh vilken snäll & lätt häst,hon har funnit sig tillrätta och det är som om hon hade bott här alltid!

åh vet ni vad det värmde i kroppen och läsa det...helt underbart...min älskade fina bästa amapola !!!! hon har ju så lätt att anpassa sig till nått nytt...bara hon kommer in i rutinerna så är det lugnt..när hon landat och fattat hur det ligger till så är allt lugnt & bra...men det värmde nå enormt i hjärtat att läsa messet...nu känner jag ett lugn i mig...har mått så jävla dåligt över det där med flytten osv..och det blir bara bättre & bättre med tiden tror jag...sen oxå när bebben kommit och jag är i form att rida så kommer det att kännas ännu bättre !! att kunna åka dit och rida lite då och då...när man har orken och lusten...
men det känns konstigt att inte göra dittan o dattan längre...utan nu kan jag koppla av helt och tänka på mig och bebisen som kommer snart...men det tar tid för mig att förstå att jag kan koppla bort saker som har med hästarna att göra..eller ja ni förstår..inte allt men det praktiska som jag gjort i fleeeeera år....
men det är faktiskt en skön känsla nu att bara kunna tänka på mig o bebben i magen nu den sista tiden...
eftersom allt är så tungt för mig osv..det har tex varit jätte jobbig att mocka den sista tiden..som annars inte är nått ! men nu när man är höggravid så har man helt enkelt inte orken kvar som man hade förr !!!!
så det känns bra att nån annan lägger orken & lusten på min pola..och att jag kan komma dit när jag vill osv..man har inte pressen på sig att jag måste göra det och det..så det känns faktiskt skööönt !!!!!!!!!!!
sen + på det att pola verkar redan trivas o har anpassa sig så snabbt känns dunder sköönt för mig...om det skulle ha vart tvärt om att hon skulle ha mått dåligt där o tyckt att livet är pest ja då skulle jag inte ha mått så här bra som jag gör nu !

Nä fan vad ont jag har i ryggen...och en jävla foglossning har jag med =(

Bloggar imorgon när jag vaknat & så !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0