uppdaterar lite smått...



Hej!

14:28


nu passar jag på att sitta vid datorn en liten stund..mamma & josefin är här just nu...så mamma leker lite med Enya :) så då passar jag på att blogga lite...
idag drog hon rekord i sovning i sträck..hon sov från 10 till 13 =) så då kunde man passa på att greja o duscha lite...

hon är så fruktansvärt vacker..man kan inte se sig mätt på henne...helt perfekt är hon !!!

är helt mör & öm i hela kroppen fortfarande..men det är ju inte så konstigt...
är så fruktansvärt trött oxå...var ju vaken 2 dygn innan förslossningen..så sen sov jag ingenting på natten o på morgonen åkte vi in till förlossningen...
har så svårt att koppla av på dan..enya vill vara vid en hela tiden..vill se och känns närkontakt hela tiden..sötisen !!

nån dag när jag orkar och har tid så ska jag ta och skriva hela förlossnings berättelsen..orkar inte nu..är för trött för det..

imorgon fyller min älskling Kristoffer 24 år :) Grattis babe i förskott !!!!

Ha en bra dag...

Och tack för alla komentarerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0