torsdag...2 dagar kvar till bf....



God morgon eller god dag kanske :)

11:35


Vaknade först vid 08:00 tiden..klev upp och gick och pinka =) såg att älskling var vaken..men var så trött så jag gick och la mig igen..vaknade efter 10:00 sen för jag var sååå kissnödig...så jag klev upp och gjorde allt jag brukar göra på morgonen =) käka frukost,duscha och fixa mig....

prata med mamma för ett tag sen oxå...höra läget där =)

igår kväll hade jag rätt kraftiga förvärkar...det höll i sig rätt länge...till och med när vi la oss så höll det i sig...
nu på morgonen har jag oxå haft rätt mycket förvärkar o ont i ryggen har jag med...har det just nu med(förvärkar alltså)....bebis kom snart !!! vi alla väntar på dig ju =)

älskling är ute & klyver ved så jag gick dit med hundarna till "hundhagen" eller där vi lagt staket en dit..så dom fick pinka och så..helt plötsligt går en av grannens JÄVLA katt jävel rakt igenom "hundhagen" men shira stog med ryggen imot och jag koppla henne fort som satan..fan vad rädd jag vart....äckliga jävla katt jävel...shira gillar inte katter om jag säger så...
åhh är så fruktansvärt trött på grannarnas jävla katter.....uuuuuusssccchhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! går och skiter på våran tomt o ligger i buskarna o lurar......fan för dom !!!

Jaja vi ska till fagersta om ett tag för kristoffer har köpt nått och paketen kommer till nå bussgods grejs i fagersta...
sen senare i em ska vi hem till mamma & pappa..för kristoffer ska fixa deras ena dator som håller på att krångla...

Näää bloggar senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0