torsdag kväll..det här suuger !


Hejhej!!

17:19


Värkarna har hållt i sig hela natten + hela dan...annars har det ju upphört på dan..men nu har det hållt i sig..
dom kommer med ca 10-15 minuters intervall mellan värkarna...har gjort det hela dan typ...
vore väl för underbart om det skulle sätta igång senare ikväll /natt med tätare värkar....då skulle jag bli överlycklig!!!
då vore denna "plåga" snart slut...orkar snart inte mer..har fan inga krafter kvar..helt galet slut direkt när jag vaknar..kroppen känns konstig och öm pga att jag inte får sova nått........

men imorgon bitti ska jag ringa min barnmorska och berätta om allt osv !!!!
man ska väl inte behöva gå runt med värkar i flera dagar...snart orkar jag inte längre...det gör så ont och jag är så trött!!
tänk om förlossningen sätter igång och jag är inte ens utvilad för fem öre...det skulle ju inte vara bra! inga krafter kvar..det måste man ju ha när man ska föda...

jaja har nästan gett upp hoppet ....så känns det just nu...

Älskling är till affärn och handlar....blir korv med bröd idag för jag är döds hungrig så det tar inte lång stund att till laga!
och så är det gott =)

dammsög faktiskt hela huset idag :) kämpade mig igenom hela huset...det var as jobbigt men men nu är det rent o snyggt igen...vek även in tvätten och städa toan lite...
fick ta en pause mellan varje bamse värk...

nää bloggar senare !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håll ut! Jag gick också med värkar i ett par dagar innan min lilla tjej valde att komma ut. Trodde inte att jag skulle klara av en förlossning pga att jag sovit så dålig dygnen innan..MEN man fixar det! :) FÖrsök vila när du inte har värkarna bara.. Lycka till! :)

2009-08-20 @ 20:14:25
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0