torsdag 27/8-09 älsklings födelsedag !



Hej hej !!

10:54


Har massa fina kort på Enya i kameran som jag tänkte ladda upp här nån dag...ev i dag om jag kommer ihåg det :) kan inte göra det nu för jag sitter vid min bärbara & måste vara på älsklings dator för att föra över bilderna..så jag orkar inte gå till hans dator haha....så jag ska försöka att göra det nån gång idag !!!

Älskade Enya ligger och sover i vagnen just nu...natten gick bra...hon äter var tredje timme ungefär..
idag tänkte vi ta en premiär tur med vagnen & enya ute =) få se om hon gillar det eller ej...

Idag fyller min ÄLSKLING 24 år ! GRATTIS GRATTIS...Älskar dig <3

nu ska jag ta och bädda sängen och dra upp rullgardinerna från sovrummet :) sen duscha...

Bloggar senare idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0