tisdag...4 dagar kvar till beräknad förlossning...


God dag !!

11:30


Vaknade först vid 09:00 tiden o gick upp på toa...var skit trött så jag tänkte att jag skulle lägga mig igen...trodde faktiskt inte att jag skulle somna om men det gjorde jag :) så jag vaknade vid 11:00 tiden sen .....det var skönt att sova lite till..men var ap trött ialf när jag klev upp sen vid elva..är trött jämt & ständigt......
idag är det regnit ute....härligt =) eller det behöver inte regna mycket bara det är svalt och skönt ute så är jag nöjd !!!
blir nog att åka hem till mamma & pappa en sväng idag och hälsa på tror ja.....

men nu ska jag ta en dusch ialf !!!!

Bloggar senare!

Grattis syster susanna på din namnsdag idag föresten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0