tisdag...19:30



God kväll !!!!

Fyfan vad trött jag är.....är tröttare än tröttast,,,,,är hemma nu ialf....

Vi åkte till fagersta kring 13 tiden...älskling hade ett möte med banken 13:30..så han gick dit....handlade morötter till pola =)
så efter en timme och en halvtimme var han klar på banken...så nu har han ett nytt lån =)
så åkte vi hem...rasta hundarna osv...efter 16:30 åkte vi hem till mamma...vi tog med kita..shira fick stanna hemma men fick ett mumsigt ben =)
åkte först och hälsa på amapola !!!! min älskade pola..hon kände igen mig direkt när jag kom....hon kom fram till mig på en gång :) gav pola & holly massa morötter....myste med min pola !!!! sen for vi vidare .....väl hos mamma så tog vi ut hugo så han fick busa med kita i hagen =)så dom sprang runt som dårar och busa haha :) när dom var trötta så fick hugo & kita gå in..och sen fick wilma komma ut i hagen och springa runt som en tok :) hehe söötisarna !!!!!!!

ja och vid 19 tiden åkte vi hemåt..josefin följde med oss hem....
dom släppte av mig hemma så åkte kristoffer & jossan o handla lite....

för imorgon bitti (skit tidigt) ska älskling,tommy och josefin åka iväg...för älskling ska åka och köpa en bil....hmm minns nu inte vart det var men uppåt i landet...tar typ 7 timmar dit ....så lika lång tid hem...

men jag ska inte följa med...orkar för det första inte sitta i en bil så länge.så är jag så trött o har foglossning osv..så då fråga kristoffer tommy om han kunde följa med vilket han kunde =)
och så följer lillesyrran josefin med dom....

och mamma kommer och hämtar mig typ halv sju imorgon bitti..för att anna ska jobba & vi måste ju se efter barnen...gahhh upp skit tidigt imorgon då....hmmm......
så åker vi hem till mamma med barnen sen...ska ta med mina dogs oxå.....

Näää orkar inte skriva nå mer...är för trött..

nu kom kristoffer & jossan från affärn oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0