tisdag...01:18 nu händer det grejer!

01:18

Nu händer det grejer !



Har mellan 13-20 minuter mellan värkarna...har haft det sen älskling åkte vid 22:40....
satan i gatan vad ont värkarna gör...har legat i sängen sen älskling åkte till jobbet..men har inte kunnat somna för när värkarna kommer så är dom så intensiva....håller i sig i 1-2 minuter.....
så vi får se om det blir tätare mellan värkarna eller om det håller på så här hela natten...

messade älskling för en timma sen och berätta läget...han skrev tillbax: ojdå,jaja vi får väl se då...tänker på dig puss!
börja böla av hans mess (hahah töntigt ja vet) men jag med mina graviditets hormoner..det var så gulligt skrivet så jag fällde några tårar hehe....

messade även mamma och berättade läget...hon ringde upp efter en stund och vi prata på lite...sa att jag skulle höra av mig om det vart tätare mellan värkarna...

så jag ska inte med mamma till fagersta imorgon...om det inte händer mer än så här under natten så kommer jag vara helt död imorgon..(idag blir det ju heh) när jag vaknar....eller om det blir att åka in senare inatt..det visar sig helt enkelt hur det blir med värkarna...om värkarna fortsätter så här eller avtar eller blir tätare !!!

Bloggar om det händer nå mer annars bloggar jag imorgon när jag vaknat till liv !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0