tisdag kväll...god natt...


nathalie: hahaha ja jag vet :) men man kan ju inte låta bli..allt går att göra fortfarande fast man har en mega kagge..fast allt tar lite längre tid bara haha....men ska tamme tusan bara slappa nu dom sista dagarna (hoppas det blir dagar och inte mer)
ska försöka vila och samla krafter så man orkar med sen när förlossningen sätter igång...då behöver man alla sina krafter & lite till =)
ja vi är super nyfikna nu på våran knodd...vill att bebis ska titta ut nu !!! orkar inte vänta längre =) Puss !


God kväll...

23:15

vi har precis kikat klart på filmen vi börja titta på igår...men älskling sover just nu på soffan..haha typiskt..så han såg lite av filmen sen somnade han haha...
ska ta och plocka undan lite sen rasta hundarna på gårn & sen borsta tänderna osv..sen försöka väcka älskling så han kan komma till sängen och fortsätta sova där =)
har skit ont i ryggen nu med...vet inte hur jag ska sitta i soffan för det gör dö ont hur jag än sitter =(

Nää bloggar imorgon när jag vaknat & så !! Ha en bra kväll....

Kommentarer
Postat av: nathalie

hehe jo visst går det men som du säger, du mste vila inför förlossningen för då behövs det en massssa krafter (: h*n kommer nog snart ska du se. snart bf ju (: bara hoppas du inte går massa över tiden så ni får vänta ännu längre ;P PUSS

2009-08-12 @ 10:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0