Tea är på väg in till bb..weeeii =)



God kväll....

22:38


Vi har precis tittat klar på en film..minns inte vad den hette men bra var den !!!!!!!
är bra trött nu..vi ska lägga oss strax..eller hundarna ska ut och kvälls pinka först sen ska vi sova !!!

vid 15 tiden åkte vi till tommy och anna & barnen..jari & patricia och doms barn var även där..sen kom mormor & morfar..och sen kom mamma,pappa,susanna och josefin dit oxå...
vi käka smörgåstårta :) galet gott...som pappa gjort så klart =) den är underbart god..pappa har lovat mig att när jag fått ut bebisen och vi kommit hem från bb så ska han göra en smörgåstårta till mig & kristoffer =) läängtar hehe....
ja men ialf så fira vi alla tommy..mamma & pappa hade köpt tommy en ny fin cross hjälm + brillor eller vad man ska säga..aja skydd för ögonen när man kör ialf :)
av mormor o morfar fick han pengar :)

ja så fika vi...lekte med barnen..sötisarna !!!!
åkte hem vid 19 tiden typ......

ja så har timmarna rullat på !!!

skrev med min vän tea precis på msn och hon skrev att vattnet hade gått för henne 21:40..och nu hade hon täta värkar så dom skulle åka in på bb nu...hon skulle höra av sig när hon kunde o orkade :) åhhhhh vad spännande !!!!!!!!!
hon ska få en son till =) hon visste redan könet :) hon har en son sen tidigare :) så snart har hon 2 pojkar!!!!!


vill oxå ju :) hehe..men snart är det min tur...hon hade 2 dagar kvar till bf..jag har 6 dagar..men man vet ju aldrig om jag går över tiden ....det visar sig helt enkelt..men hoppas på att inte göra det !!!!!!

har haft mycket förvärkar idag...nu på kvällen har det strålat lite i ryggen..men inte mer än så...åhhh bebis kom snart !!!!!!

nä nu jag borta tänderna o greja sen sova !!!!

bloggar imorgon när jag vaknat o så..

just ja vi ska till bm vid 14:00 imorgon !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0