svettigt värre...21:15



Hej igen...

21:15


Nu har älskling och josefin tvättat bilen in och utvändigt hehe :)
nu är josefin i duschen.....sen ska hon gå och lägga sig eftersom att dom ska upp så tidigt imorgon bitti..dom åker vid 05:00...så dom går väl upp 04:30...(fyfan vad tidigt haha).....sen ska dom hämta upp tommy sen åker dom...
skönt att dom åker så tidigt så då är dom hemma på kvällen i tid ialf...så det inte blir så förbaskat sent dom kommer hem..
mamma kommer vid 06:40 (ungefär) och hämtar upp mig.....sen åker vi till anna & barnen..mamma ska skjusa anna till jobbet..(hon börjar 07:00)....så jag blir kvar upp där eftersom barnen ev sover eller är vakna det får vi se...sen så när barnen vaknat o ätit frukost så åker vi hit och tar med dogsen och åker hem till mamma....
sen vid 12 tiden åker vi hit igen..för anna slutar då och vi hämtar väl henne och sen så lämnar vi barnen o anna hem...
ja och sen vid 16 tiden ska ja & mamma åka till fagersta..mamma ska skjusa mig till barnmorskan :)
sen när vi är klara där så skjusar mamma hem mig & sen åker hon hem till sig...puuhh så det blir full fart imorgon..kommer vara med död än levande.....

satan vad varmt det är ute.......urk !! blir minst lika varmt imorgon med...hatar denna värme !!!!!!!!!
och så är det en massa jävla mygg ute på kvällarna..eller mest då...fan man blir ju tokig..går knappt att vara ute....

Nää jag bloggar imorgon när jag vaknat & så...
Ha en bra kväll..
11 dagar kvar till bf !!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0