städat som vanligt =)


Hej i denna äckliga värme !!!!

12:53

Har precis duschat & fixat mig...har stor städat innan så jag vart helt genomsvettig !!!

har :

*dammsugit hela huset
*skurat över allt
*startat tvättmaskin
*hängt upp tvätten
*bytt alla sängkläder
*dammtorkat över allt
* hängt ut alla mattor på vädring
* osv osv....

har bara några saker kvar...tömma diskmasinen..starta tvättmaskinen med sängkläderna o lite kläder ! sen ska det hängas upp ute oxå...

jag är bra slut i kroppen nu efter allt...puuhh..tar verkligen på krafterna att städa när man är höggravid hohoh =)

mattorna får hänga ute ett bra tag till innan jag tar in dom igen...eftersom att det är så fint väder så !

Nä nu ska jag starta tvättmaskinen...

Jo nu åkte det en spekulant som var och kolla på kristoffers cross =)  och den vart såld..så nu har han varken en bil eller cross haha....men bil ska ju köpas snarast så =)

Nää bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0