söndag...helt slut !



God kväll...

20:59


Älskling har åkt iväg till jobbet för en stund sen..han börjar ju 21:00 på söndagar...det suger men men jobba måste man ju för att överleva =)
är så fruktansvärt trött nu...min kropp värker och är öm för att jag är så trött och slut i kroppen...
hoppas jag får sova bra hela natten..eller ah går ju på toa typ hundra gånger per natt så jag sover aldrig bra...
prata med mami för ett tag sen oxå...hon är sjuk..ont i halsen och så..så jag vill inte bli smittad ialf..skulle inte vara nån hitt att åka in på bb och föda när man är sjuk...hoppas hon frisknar till snart!!!!!
imorgon ska josefin(lillesyrran) klippa sig på saras salong i kolsva :)

Nä nu ska jag kika runt en liten stund på nätet sen ska jag lägga mig för jag är döds trött !!!!!!!!

Bloggar imorgon när jag vaknat till liv & så !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0