söndag kväll....



God kväll !!!

20:57


vilken dag det har vart...är helt helt slut i kroppen nu !!!!!
har ju storstädat som en tok hemma idag :) mattorna hänger fortfarande ute...tror jag ska låta dom hänga ute tills imorgon..så blir dom ordentligt vädrade :)

jag & älskling åkte upp till tommy & barnen vid 17 tiden....väl där så var vi inne en stund..sen gick vi alla ut..tommy & kristoffer greja med traktorn...jag såg efter barnen under tiden....sen kom mormor & morfar förbi en sväng...gick in och plocka och städa lite..hängde ut lite tvätt osv..vart bra slut av att städa där med hehe..
min rygg är av känns det som..så ont har jag i ryggen nu =( och jävla foglossning...
men nu är det städat hemma & hos bror ialf...fast jag egentligen inte orkar göra nått, så måste ja städa ialf..hatar när det är stökigt ...det är det värsta som finns ju !!!!

men har inte samma ork längre...orkar mindre och mindre hela tiden känner jag...så när jag stor städar hemma så har jag inte samma fart längre :) utan allt får ta sin lilla tid haha...men det blir ju rent ....det är det som är meningen ju =)

ja just ja vid 20:00 tiden åkte jag och älskling hem från tommy....
nu är älskling ute och klyver ved...kita är med där =) shira fick stanna inne..för hon är katt tokig..hatar katter..o grannarna har väl typ 100 katter var som ska gå in på våran gård hela tiden..suck ! dom vill väl inte vara hemma katterna..det förstår jag mycket väl hahahah !!!!!

imorgon ska mamma o jossan till tommy en sväng på dan..för tommy skulle fixa nått med traktorn så mamma ska se efter barnen ett tag...(anna jobbar)......så mami fråga om jag kunde komma upp dit en sväng imorn..o det ska jag nog ta och göra...
älskling ska till banken imorgon och sätta in pengar osv !!!! jag måste göra lite ärenden jag med !!!

haft en del förvärkar idag....åhh bebis kom snart !!!!! =) 13 dagar kvar till bf !
det är full rulle i magen hela dagarna :) men nu är det tungt o jobbigt bara...vill bara att dagen D ska komma snart !!!

idag känns det lite bättre för mig med pola...mamma hade åkt förbi där o sett att holly "putsat" på pola =) så det känns bra att dom inte hatar varann hehe..eller ja ni förstår vad jag menar !!! blir nog bara änu bättre med tiden !!!
igår kväll mådde jag inte bra..börja grina av bara tanken av hästarna...skit jobbigt var det...men som sagt idag känns det mycket bättre...och bättre blir det för varje dag som går !!Min älskade amapola <3



Bloggar lite senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0