Saknar min älskade häst!



God kväll...

21:25


sorry för dålig uppdatering..men så är det med en nyfödd i huset :) man har inte tiden eller orken helt enkelt...
Enya har vart jätte vrång idag...nu ligger hon i vagnen och sover...är skit trött..har inte sovit eller vilat nått på dan..det känns...det svider i ögonen av trötthet...hoppas att natten går bra att hon sover bra....

vi åkte hem till mamma & comp idag...åkte förbi min älskade pola när vi åkte hem till mamma..vi stanna inte utan åkte bara förbi..åhh min älskade pola..saknar henne massor !!!!!!! måste hälsa på henne snart och ge henne massa go saker :)
har kontakt med åsa "hela tiden" och hör hur det går..och det går kanon bra!! vilket känns skit bra ......
hoppas att enya blir en häst tjej som sin mamma :) hehe...

imorgon kommer ju BVC hit....har inte dammsugit på år och dar..måste dra en sväng med dammsugaren imorgon innan dom kommer :)

nä nu bökar enya i vagnen..få se om hon blir arg och vill upp eller om hon somnar om !

Bloggar imorgon bitti när jag vaknat & så...

Ha en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0